Pages

16 February 2013

Bleach ~Ichigo kurosaki

Ichigo~Masih segar dlm ingatan ku pertama kali kita b'kenalan aku t'tarik utk m'genali diri mu kerana nama mu "Ichigo Kurasaki"..
Ichigo~ Watak mu, gaya mu,bahasa mu, m'buat aku ketawa sendiri tanpa sedar aku m'yukai diri mu dlm diam...
Ichigo~Nama mu tidak akn ku lupa sampai bila2 kerna ekau yg p'tama ku cinta dan yang terakhir..
Ichigo~Ekau byk m'gajar aku erti p'gorbanan..ekau buat aku m'gerti apa itu cinta dan ksh syg..ekau juga m'gajar aku apa itu derita..
Ichigo~Jika kini aku tidak m'hiraukan mu kerna ekau telah tersasar dari jln cerita mu..aku tidak m'genali diri mu lagi..cerita mu sering kembali ke Flash Back..aku celaru untuk terus tetap b'sama mu k'percyaan aku dh tidak ada lgy..
Ichigo~Kini bru aku sedar watak mu yg hadir dulu hanya Animax dlm hidop ku..kenapa aku boleh t'perdaya dgn gaya mu yg pandai bermain Zanpakuto..dan bhs mu yg sering m'yebut Zangetsu Bankai ..
Ichigo~ Selamat berjaya yg mampu aku katakan semoga kau akan m'capai Final Getsuga Tenshou buat dirimu...

No comments:

Post a Comment