Pages

18 February 2013

Pendaftaran Secara Online 2013,Selangor

  Erm hari ini aku sungguh panas hati tak tahu ar kenapa rasa diri ni mcm bebal sgt..Macam tak ada pengetahuan pon ada..macam nak buang jew semua borang nikah yang aku yang dah aku siapkan kedlm TONG SAMPAH  ..LAhabau tol,dengan kesungguhan aku menyiapkan borang2 nikah lalu nak dihantaran ke Pejabat Agama Islam ..Aku yang tak tahu menahu pemohonan dan borang Nikah bg kawasan Selangor sekarang kena diprint secara ONLINE..
  Borang lama tidak diterima pakai dah !!! (semua kena diisi secara ONLINE) kegunaan borang manual to dah tamat pada bulan November 2012 hari itu.. Sungguh tak tahu !!!!..hari tu aku coll tak ada lak di beritahu mcm tu !! rasa nak maki maki pow ada dah..

 Dengan hati panas aku pow buka lah http://ncr.jais.gov.my/..pas itu aku ikut lah step2 mengisi borangnye..lepas dah print semua borang ..Tak boleh ditanda tangan terlebih dahulu..Mesti jumpa Tok Iman kws tempat  tinggal bersama wali,2 org saksi untuk ditanda tangan depan Tok Iman ..lepas dah settel sign to..Baru lah boleh bawa borang semua tu pergi Pejabat Agama untuk kebenaran Berkawin..

No comments:

Post a Comment